You and Me Forever

Sedih tak tahu nak kata apa ^_^




Assalammualaikum .

Banyak dugaan yang aku terima sejak akhir akhir ni . Aku tak boleh nak cerita kan dekat orang lain . Aku mampu menangis saja . Tak ada siapa nak dengar masalah aku . Memang aku sentiasa ceria tapi hati ni Allah saja yang tahu . Ya Allah kenapa Engkau berikan dugaan ini begitu banyak Ya Allah . Aku menerima semua dugaan Mu dengan hati yang ikhlas Ya Allah .  Ya Allah berikan lah aku kekuatan untuk semua ni Ya Allah . Amin .... Aku dah tak macam dulu dah . Aku yang kuat makan sekarang bertukar menjadi tak ada selera . Aku rasa dah bertambah kurus dan badan aku rasa tak berdaya . Tapi aku kena kuat kan diri aku . Aku kena berusaha untuk dugaan ni . Aku kena bersabar dengan semua yang terjadi . 

Mak fifi rindukan mak . Fifi nak peluk dan cium mak . Tengok kawan lain selalu keluar dengan family tapi family fifi jauh duduk sabah . Mak balik lah sini please . Fifi mohon sangat mak balik sini . Tinggal lah di sini . Fifi tahu mak rindukan kampung halaman jadi balik lah sini . Mak nak tahu sejak mak su balik sini fifi macam terabai . Sebab wan cik mesti sokong mak su saja . Fifi rasa macam nak nangis saja bila kena nyata . Mak fifi nak mak , nak ayah , nak family fifi . Mak saja lah yang kisah fifi . Yang lain bukan ingat fifi pun .

Korang suka buli fifi kan . Fifi tunjuk yang terbaik untuk korang semua . InsyaAllah . Aku tak tahu nak cakap macam mana . Aku terlalu sedih hari ni . Aku sedih sangat sangat . Ya Allah apa salah aku Ya Allah ? Ampunkan lah dosaku Ya Allah . Amin .... Aku tak mampu nak kata apa apa dah . Aku minta maaf dekat semua kawan kawan aku dan semua yang aku kenal . Maafkan semua kesalahan aku . Maafkan aku . Aku tak mampu nak kata apa apa dah . Yang aku mampu minta maaf saja . Ok lah bye . [ menangis dan menangis ]


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post