You and Me Forever

RINDU ^_^
Assalammualaikum .

Hai kawan kawan ku semua , nak tahu tak kenapa post aku hari ni pasal rindu . Sebab aku rindu kat korang semua .Ok Aku nak cakap kepada orang yang merindui aku , cari lah aku itu pun kalau kamu semua rindu aku ok . Huhu ! Aku malas dah nak fikir siapa siapa sekarang ni . Aku tahu orang yang rindu aku akan cari aku . Maaf lah aku tak cari korang sebab aku busy sekarang ni . Lagi pun aku tak berapa nak guna telifon dah . Telifon tu pun dah jarang nak berbunyi sebab aku busy .

Kepada siapa yang call aku tapi aku tak angkat maknanya aku kerja or tidur kepenatan . Huhu ! Aku rindu kamu semua . Korang tahu tak aku diam tak bermakna aku tak rindu . AKu rindu tak bermakna aku tak sayang . Aku rindu kamu tapi maafkan aku sebab buat macam ni . Aku tak nak aku yang cari kamu . Biar kamu yang cari dan merindui aku . Aku nak kamu rasa apa yang aku rasa .

Hmm ! Entah lah . Aku tak tahu nak cakap macam mana . Tapi apa yang aku buat ni untuk kebaikan kita juga . Aku tahu kamu rindukan aku macam mana aku rindukan kamu . Tapi maaf aku tak cari kamu , sebab aku tak nak hati ni di kecewakan . Aku lebih selesa lagi sekarang dari yang dulu . Aku suka duduk keseorangan . Sebab itu membuatkan aku tenang dan bahagia .

Merindui sesuatu yang lama memang patut . Sebab Orang itu adalah kenangan kita . Kenangan yang indah bersama dia . Amat merindui kamu :) Ok lah tak tahu nak cakap macam mana lagi . Yang penting nak bagitahu kalau rindu aku cari lah aku . AKu sentiasa ada :) I LOVE YOU ALL :|]


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post