You and Me Forever

Hot Springs ^_^






Assalammualaikum .

Hai . Sesetengah orang pernah pergi kan ? So hari ni aku pergi sini dengan family , dah dua kali dah . Tak best sebab nana tak ada . Kalau nana ada baru best . Hmm ! Lagi pun aku tak mandi pun sebab aku tak tahu dari mana datangnya semput aku ni . Ya Allah jangan lah ENGKAU berikan hambamu ni penyakit Ya Allah . Amin ... Aku betul betul tak nak sakit . Gila semput aku bila mandi tadi . Aku tak boleh rendam kut . Jangan lah penyakit tu . Takut aku . Jadi aku tengok saja lah dorang mandi . Best ye dorang mandi . Kalau nana ada lagi best sebab kalau nana ada kami gelak saja lah kerja ye . Huhu !



Aku dapat berendam kejap saja dah rasa sesak nafas dan rasa pening nak pengsan  . Ishhh sabar saja lah aku . :( Jadi aku pergi rendamkan kaki aku dekat air panas saja lah tu yang aku mampu . Ok lah aku tak tahu nak cakap macam mana . Aku rindu nak lepak rumah nana dan aku rindu kan dia :(

Kepada F : Saya rindu awak . Tapi tak berani nak cakap . Boleh tolong tak hilang kan rindu saya ni dan kembalikan balik hati saya yang awak curi tu . [ Gurauan semata mata ] Macam awak tahu saja yang awak telah curi hati saya tu . Huhu !


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post