You and Me Forever

Single ^_^
Assalammualaikum kawan kawan ku .

Post aku ni cerita pasal diri aku . Ok single , aku memang single sejak A tinggalkan aku . Aku memang single . Aku hairan lah gf dia bertukar tukar . Aku satu pun belum lagi . Macam tu lah orang HOT . Cakap saja lebih , cakap tak nak couple lepas aku . Ni aku yang tak couple . Huhu ! Pelik tapi benar . Tak apa lah janji kau bahagia sudah lah . Tapi hati aku ni masih lagi sakit . Nak sakitkan orang tak tahu jadi aku yang menanggung sakit ni . Tak apa lah . Aku ok aku boleh hadapi semua ni .

Aku minat dia tapi aku tak akan dapat sebab dia suka orang lain . Aku happy tengok kau happy . Semalam aku call abang shah sebab hari tu dia call tak dapat . Aku nak tahu kenapa dia call aku jadi aku call lah  . Call punya call dia angkat dengan suara penat  . Sembang sembang aku cakap [ kenapa misscall ? ] dia pun balas tapi suara dia sayu saja [ Rindu ] aku pun balas sambil buat buat tak dengar [ Apa dia tak dengar lah cakap balik ? ] dia pun terus tukar topic [ Abang tak tahu lagi bila nak balik sana . Kalau balik boleh jumpa ] . Dia ingat aku tak dengar apa yang dia cakap . huhu lawak lah abang shah ni . Aku rindu kamu juga .

Ok lah aku nak bagitahu kamu semua aku memang single . Kepada orang yang nak ngorat tu aku cakap aku dah couple . Maaf . Huhu ! Bf hanya dalam mimpi saja <3 Aku sayang kamu semua :) Muah muah .


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post