You and Me Forever

Sakit tak ada kesudahan ^_^

Assalammualaikum semua .


Tolong lah aku apa lagi yang aku tak boleh nak luahkan dekat dia . Dia mesti tak boleh terima aku . Dia sayang kan orang lain . Di hati dia hanya ada nama perempuan itu . Ya Allah berikan lah jodoh ku bersama dia . Aku ingin memiliki hatinya Ya Allah . Amin . Ya Allah sembuhkan lah penyakit ku ni Ya Allah . Amin . Aku rindukan dia dan aku mulai mencintai dia . 

Sejak aku single telifon aku tak bunyi langsung  N pun tak ada mesej or call aku macam dulu aku tengah couple .  Kau memang bagi aku bergaduh dengan bf aku supaya aku putus dengan dia . Kau memang tak bagi aku senang . Memang dari dulu lagi kau akan buat . Terima kasih . Lama aku tak topup aku pun macam lupa nombor fon aku apa . Huhu ! Lawak kan aku ni . Aku lawak dan pelik . Aku rasa bagus tak guna telifon sama juga macam tak pakai kan . Tapi ok juga tak pakai telifon , facebook dan twitter kan ada . 

Sebenarnya aku rindukan seseorang . Aku rindu sangat sangat dekat dia . Aku nak dia yang cari aku . Aku tak nak aku cari dia . Buat malu kaum hawa saja . Cehhhhh . Aku sebenarnya sedih pun ada . Sedih tak ada kesudahan . Semalam xbf aku im dengan aku . Dia nak aku balik , aku tolak sebab aku nak dekat orang lain . Kau cuma nak mainkan perasaan aku saja . Minta maaf tahu tolak dan terima kasih nak bagi video dekat aku . Kau tahu aku suka lelaki pandai main guitar terima kasih semua tu . 

Aku rindu kamu A.R .... 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post