You and Me Forever

Aku sayang kamu ^_^


Assalammualaikum,
Wow lama ye aku tak on blog ni :)
Ok pasal post aku tu aku nak cakap aku rindu kan si dia. Aku rindu kamu. Aku rindu sangat sangat dekat kamu. Aku rindukan AZRUL. Aku sayang dia sayang sayang. Azrul di mana kamu pergi hah? Aku minta maaf selama ni aku selalu saja membuat kan kau nangis. Aku tahu semua tu salah aku, aku memang salah sangat sanagt :( Jangan cakap aku tak salah. Aku salah sayang. Kamu nak tahu tak aku ada buat blog untuk kamu sayang. Aku dengan nana tak tidur sebab edit blog kamu. Aku buat sebab senang kamu nak luahkan perasaan kamu di situ atau pun kau tulis pasal hari kamu sedih ke gembira ke? 

Blog ni best sangat sebab ada blog kita jujur. Yelah kita ada blog pastu tulis pasal diri kita dan semua orang nampak. Kalau orang yang curang tu memang susah lah kan nak sorokkan kisah diri dia. Ada blog ni juga boleh luahkan perasaan kita dia dalam ye. Kalau kita tak tahu nak luahkan perasaan kita. Kita boleh luahkan kat sini. Blog ni bukan ye susah sangat pun. Kita kena jujur apa yang berlaku. 

Aku nak bagi tahu aku rindu sangat dekat Azrul. Aku minta maaf aku salah. Tolong lah on fon tu. Aku mohon sangat sangat. Aku risau kan kamu. Aku pun takut sangat kehilangan kamu. Aku ada sesuatu nak bagi dekat kamu. Aku nak kau tahu. Dalam telifon aku memang susah sangat nak luahkan perasaan aku ni. Aku tahu kamu sayang sangat sanagt dekat aku aku tahu semua tu. Aku tak pernah nak lepas kan kamu. Kalau aku cakap hari tu sebab aku fikir aku tak boleh tengok kamu bahagia bersama aku. Aku selalu saja buat kau sedih. Aku selalu buat kau sedih sangat sangat.

Kau nak tahu tak aku buat apa yang kau nak. Sampaikan orang lain cakap aku sombong dah tahu. Dulu kalau aku couple dengan orang lain aku mesti mesej dengan lelaki lain. Sejak kamu ada semua ye berubah. Aku berubah sebab kamu sayang. Aku nak buatkan yang terbaik. Cukup lah aku kecewa kan kamu. Kali ni aku tak buat dah. Aku tak angkat call kau sebab aku keluar dengan mak cik aku. Aku tak keluar dengan siapa siapa kecuali dengan kawan baik aku HARIANA. Aku tak gatal ok. Kalau aku gatal dah lama aku couple dengan semua orang yang aku mahu. Aku tak pernah nak berpasang lagi seorang. Aku nak kamu dah cukup bagi aku,.

Dorang mesej aku sebab nak mesej dengan aku. Tapi aku tak balas pun. Aku balas orang tertentu saja. Ex bf aku semua aku tak balas. Maafkan aku AZRUL aku sayang sangat sangat dekat kamu. Aku tak nak kehilangan kamu. Aku sayang sangat sangat dekat kamu faham tak. Aku tak boleh nak bukti kan dengan kata kata atau pun benda. Hanya Allah saja yang tahu betapa sayang ye aku dengan Hamba Allah  yang bernama Azrul Idham Bin Adnan Ya Allah.


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post