You and Me Forever

Tentang Diriku ^_^
 Assalammualaikum guys?
Hello hai hai semua, Title saya tajuk lain tapi gambar coklat pula. Ok coklat ni ada kena mengena dengan diri saya. Mula dari sekarang saya nak kenal kan nama dulu lah. Nama Original saya IZIATUL FIFI FATIHA BINTI IPING@RIAT. Kawan kawan saya panggil saya FIFI. Nama manja saya pula FIFI FATIHA [ mak dan mak cik saya suka guna nama ni ]. Saya baru 18tahun [ 2012 ] tempat tinggal saya dekat tualang sekah alaaa jalan malim nawar tu ishh tak kan tak tahu yang nak ke kampar tu? dekat perak lah mana lagi kan. Huhu! saya Lahir dekat hospital kampar perak pukul 7.50am  [ 21 feb 1994 ]. Itu lah tarikh istimewa saya tu.

Adik beradik saya ada empat orang termasuk lah saya,semua ye perempuan. Saya anak kedua tapi saya tak lupa juga pada seorang anak angkat mak lelaki. Jadi kita semua ada lima orang lah kan. Family saya semua ye dekat sabah saya seorang saja di perak sebab stdy di sini. Lagi pun saya suka duduk di sini dengan mak cik. Yelah kan mak cik tinggal seorang jadi saya temankan mak cik tinggal di sini.  

Pasal coklat tu pula, nak tahu apa? saya memang suka coklat tu. Ingat pula time saya kecil kecil dulu, Dulu saya kuat merajuk kalau merajuk saja mak saya mesti belikan coklat ni untuk saya. Secara tiba tiba saya akan tersenyum tahu bila orang tu pujuk saya dengan lembut dan berikan saya coklat cadbary. Azrul Idham ingat kalau saya merajuk jangan lupa pujuk saya dengan cadbary yang besar tahu. Huhu! 

Kelakar lah tentang diri saya ni. Kalau pasal facebook pula nak bagitahu, Saya tak suka IM, saya lebih suka komen, like dan wall to wall. Maaf lah kalau siapa siapa cakap saya sombong. Saya tak sombong cuma saya tak suka IM ok. Tu saja lha yang saya tahu tentang diri saya ni. Apa apa nanti saya akan cerita kan lagi. bye bye u all. Hope awak semua gembira selalu. :) I LOVE YOU AZRUL IDHAM. 

Azrul Idham ni saya punya tahu jangan ambil tahu. Huhu! 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post