You and Me Forever

Keinginanku ^_^
Assalammualaikum.
Hai semua!
korang nak tahu kan?
kenapa aku letak gambar macam ni kan.
Ok aku nak sangat macam ni.
Maksud aku, Aku nak suami yang boleh bimbing
 aku ke jalan yang benar.
Kebanyakkan manusia ada buat silap.
Tetapi kesilapan itu boleh di baiki semula.
Mungkin aku sangat nakal dulu tapi sekarang aku
boleh fikir mana yang baik dan mana yang buruk.
Jadi aku nak sangat membuat yang terbaik untuk semua orang
InsyaAllah aku akan jadi yang terbaik.
Memang korang tak percaya tapi entah kenapa aku rasa macam ni.
Tapi aku suka hidup baru aku. aku jadi tenang.
Aku ikhlas terima semua tu. Tapi aku tak kan memdoakan
keburukkan orang lain.
 Allah S.W.T sentiasa uji hambaNya yang sabar.
Semua manusia banyak dugaan ye.
Tapi apa yang kita lalui sekarang memang susah.
Hanya satu saja yang boleh selesaikan ye.
Mencuba untuk bersabar dan redha.
Jangan lari dari dugaan. Kerana itu tak akan selesai.
Jadi aku nak suami yang soleh dan boleh bimbing aku
ke jalan yang benar dan menjaga aku dengan baik.
InsyaAllah. Rezeki, jodoh, maut semua di tangan Allah S.W.T.
Aku mampu terima semua ye. InsyaAllah.
Aku ngaku aku tak lha sebaik yang orang sangka.
Aku jahat aku pun ada buat salah dan silap.. 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post