You and Me Forever

Hari yang cool ^_^
Assalammualaikum,
Apa khabar awak semua nak tahu tak? Hari ni paling best. Sebabnya hari yang paling sejuk dari pagi sampai lha ke malam ni sejuk saja. Hari ni keluar dengan HARIANA macam macam kami nampak tahu. Jalan jalan terus pergi tesco lepak kejap dan sembang pasal orang tertentu pastu pergi bandar baru pula lepak TASIK. Sebelum sampai ke tasik kami nampak orang excident kesian ye. TAK ADA TAKUT PUN KAMI TENGOK. Terus sampai ke tasik macam biasa saja lha kami melihat suasana yang indah kalau bawa BF ni best ni tangkap gambar. Lepas saja puas lepak tengok lelaki handsome kami pun balik. Tiba tiba terjumpa pula dengan lelaki handsome sangat tahu naik moto 125z pula tu kan nana? Huhu! tak kisah lha janji aku dengan nana selamat pergi dan balik kan. Balik rumah aku nana lepak kejap rumah aku. Lepas tu aku ajak nana jalan jalan naik moto kat kampung aku tu. Tiba tiba kami nampak BABI HUTAN gila takut aku tengok ye, dia makan sampah sampah eeeeeee kotor ye tahu lha tempat tu tak ada orang nak lalu tu yang ade pula sesat seekor situ eeee gile kut. K lha tu saja lha aku nak cerita kan. kalau panjang panjang nanti korang tak terbaca pula. Ni pun dah panjang k lha bye bye :) sayang kamu semua :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post